Menu

metaforiki thamnidis

kilkis enduro afisaΑπό τεχνική σκοπιά, τα οχήματα του αγώνα είναι μόνο κατηγορίας Open & Normal, ενωμένα σε μία κατηγορία «HOBBY».

Για όλα τα οχήματα:
• Πυροσβεστήρας 2Kg με αναγραφόμενη ημερομηνία, καλά στερεωμένος, με σύστημα ταχείας απασφάλισης με μεταλλικά ελάσματα.
• Εργαλειοθήκες, ρεζέρβες, και οτιδήποτε άλλο ΜΕΣΑ στο όχημα, ΔΕΜΕΝΑ και ΣΤΕΡΕΩΜΕΝΑ ΚΑΛΑ.
• Κράνη.
• Δίχτυα στα παράθυρα.
• Τροχοί να μην εξέχουν από τα φτερά. 
• Προφυλακτήρες εργοστασιακοί ή aftermarket που να εκτείνονται από φτερό σε φτερό.
• Δακτύλιος ρυμούλκησης (δέστρα) εμπρός – πίσω.
• Εργοστασιακά καθίσματα και ζώνες. Αν αλλαχθούν, πρέπει να βγεί ΔΤΤ.


• Φώτα, φλάς, κόρνες, φαρμακεία κλπ, αυτονόητα.
• Εργάτης 6500 και επάνω, με τα παρελκόμενά του (κουβέρτα αν υπάρχει συρματόσχοινο, γάντια για τον συνοδηγό)
• Ένας τουλάχιστον ιμάντας πρόσδεσης.
• Εξυπακούεται όσοι δεν έχουν στο όνομά τους την άδεια, χρειάζονται εξουσιοδότηση από τον ιδιοκτήτη.
• Αν το αυτοκίνητο έχει υγραεριοκίνηση, πρέπει η δεξαμενή να είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΔΕΙΑ στην εκκίνηση.
• Ανώτατο επιτρεπόμενο ελαστικό 35”
• Για την πλοήγηση απαιτείται είτε συσκευή μέτρησης απόστασης (πχ terratrip) είτε παρόμοια εφαρμογή σε κινητό/tablet android ή ios με το gps της συσκευής ανοιχτό. Τέτοιες εφαρμογές δεν απαιτούν σύνδεση στο internet.

Για ανοιχτά οχήματα:
• Όλα τα παραπάνω
• Κεντρικό τοξύλιο (roll bar) με στοιχεία αντιστήριξης, πιασμένα στο πλαίσιο. Μπορεί εννοείται να είναι και αφαιρούμενο. Για την κατασκευή, ανατρέξτε στον κανονισμό J.283_2017, άρθρο 8 της ΟΜΑΕ. Το εργοστασιακό κεντρικό τοξύλιο των cabrio, ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ, με εξαίρεση το Wrangler. Απαιτείται ΔΤΤ.

Για όσους θεωρούν υπερβολή το roll bar, να τους θυμίσω ή να τους ενημερώσω ότι το πιο απλό εμπόδιο, όταν το περνάει κάποιος με χρονόμετρο και ανταγωνισμό μπορεί να δημιουργήσει κίνδυνο, και με αυτό, δεν παίζουμε. Είναι μια επένδυση 200 περίπου συνολικά για το αυτοκίνητο, και το κεφάλι μας, μπορεί να γίνει αποσπώμενο και να φαίνονται 2 πλάκες πίσω από τα καθίσματα όλο κι όλο όταν δεν χρησιμοποιείται, και δεν είναι για έναν αγώνα μόνο. Έχουμε δαπανήσει πολλαπλά χρήματα για σηκώματα, εργάτες και λοιπά, νομίζω ότι και το κεφαλάκι μας αξίζει λίγο παραπάνω από ένα μπλοκέ.

Θα κανονιστεί ημερομηνία για ΔΤΤ πρίν τον τεχνικό έλεγχο στην Θεσσαλονίκη για τις 25/3.

logo gga 100x100

logo omae 100x100

logo fia100x100

logo cikfia200x100